Quem somos?

Este blogue, autocolantespoliticos, pretende achegar às suas visitantes umha recopilaçom de autocolantes políticos e sociais editados na Galiza nos últimos anos. Estos autocolantes plasmam nas suas legendas umha parte importante das reivindicaçons populares que se vinherom dando no País. E som umha mostra ampla do grafismo empregado polas diversas entidades sociais e políticas que opéram na Galiza.
Entendemos como reivindicaçons populares as que provenhem do Povo e fam referência as suas luitas e interesses. Porém, neste blogue nom terám cabida autocolantes que contenham mensagens fascistas, racistas, homófobos, machistas, capitalistas, reacionários,... Aínda assim, nom temos por que compartilhar o conteúdo de todo o material que aqui se expóm.
Com o nosso trabalho pretendemos fazer umha humilde achega para que quêm nos visitar poda conhecer um pouco melhor, através dos autocolantes, o trabalho e as proclamas que multidom de colectivos, organizaçons e partidos políticos figérom na nossa história recente. Esses pedaços de papel som, logo, flashes que repressentam graficamente a existência e atividade de quem agiu nas últimas décadas em defessa dos interesses nacionais e populares da Galiza e nom só, senom de dúzias e dúzias de reivindicaçons de todo tipo, já for sindicais, ecologistas, feministas, etc.
Todo o que contribuir a ajudar a fazermo-nos a nossa própria história é necesário. Já for requperando textos ou imagens, publicaçons ou cartazes, brochuras ou autocolantes; e ponhendo-as ao alcance de quêm quiger. Eis a nossa humilde prosposta. Esperamos ter aportado o nosso pequeno grau nesta necessária laboura.